رسانه کلیک – شرکت های نوپا و استارت آپ ها برای رسیدن به مرحله بلوغ باید استراتژی مدون و دقیقی داشته باشند؛ شما به عنوان مدیر ممکن است استفاده از بیت کوین را به عنوان معروف ترین ارز دیجیتالی و رمزنگاری شده مد نظر قرار دهید.
پذیرش بیت کوین از نظر بازاریابی یک گام رو به جلوی واقعی به حساب میآید. البته پیادهسازی آن شاید به همین سادگی نباشد، ولی عده ای بر این باورند این ارز رمزنگاری شده میتواند شرکت شما را به خوبی از رقبا جلو بیاندازد.
شرکتهای زیادی هنوز در گذشته گیر کردهاند. شرکتهایی که هنوز از PayPal پشتیبانی نمیکنند. این شرکت ها ظاهر وبسایتشان طوری است که انگار سال ۱۹۹۹ ساخته شدهاند؛ شرکت هایی که هنوز فکر میکنند بهترین روش برای معرفی کسب و کار، تبلیغ در رومهها است.
استراتژیهای بازاریابی نباید به گونهای باشد که شرکت را به گِل بنشاند. تصمیماتی تجاری باید رویکردی رو به جلو و پیشروانه داشته باشند. به نظر می رسد پذیرش بیت کوین هم بخشی از همین رویکرد باشد.
ارائه فناوریهای جدیدی مثل بیت کوین به مشتریها نشان میدهد که شرکت همیشه به دنبال جریانهای بزرگ آینده است. بسته به حوزه فعالیتی، این اقدام باعث میشود شرکت در معرض موفقیتهای بزرگتر قرار گیرد.
***جذب مخاطبان جدید
هر چه تعداد مخاطبین شما بیشتر باشد، شانس بیشتری برای افزایش فروش، درآمدها و پشت سر گذاشتن رقبا خواهید داشت.
به همین دلیل باید از بیت کوین استفاده کنید. این فناوری مخاطبین جدیدی را برای شرکت به وجود میآورد. در حال حاضر کسب و کارهایی هستند که فقط با شرکتهای پذیرنده بیت کوین کار میکنند.
با توجه به اینکه بسیاری از رقبا هنوز با این فناوری آشنا نیستند، شما به سادگی میتوانید با بکارگیری آن از بقیه پیشی بگیرید.
***مکانیسم های امنیتی برتر
هر ساله در سراسر دنیا شکاف های اطلاعاتی منجر به زیان های نجومی می شود. هرچند شاید تا به حال شرکت شما دچار چنین وقایعی نشده باشد، اما هیچ تضمینی وجود ندارد که در آینده هم در امان بمانید.
یکی از مزایای بیت کوین امنیتی است که برای شما به ارمغان میآورد. از آنجایی که هیچ اطلاعاتی از پرداختها ذخیره نمیشود، لازم نیست نگران رخنههای اطلاعاتی باشید.
این مسئله نه تنها برای کسب و کار شما اهمیت دارد، بلکه برای القای حس اعتماد در مشتریان و مخاطبین شرکت هم ضروری است.
***دسترسی به مصرف کنندگان جوانتر
درست مثل همه روشهای پرداخت دیگر، افراد با سنین مختلف میتوانند از بیت کوین هم استفاده کنند. با این حال، احتمالاً قشر جوان تمایل بیشتری به استفاده از این قالب پرداختی در حال رشد دارند.
اگر میخواهید شرکتتان نزد جوانان از اقبال بیشتری برخوردار باشد، باید آنها را به وجد بیاورید. پذیرش بیت کوین هم یکی از روشهای رسیدن به این هدف است، زیرا این فناوری یک عامل متمایزکننده و همان چیزی است که نسل جوانتر هنگام خرید به آن توجه میکنند.
اجباری به استفاده از بیت کوین وجود ندارد، اما پذیرش این فناوری یک استراتژی بازاریابی است که از همان روز اول میتواند تاثیر مثبتی روی شرکت شما داشته باشد.
با افزایش تعداد تراکنشهای بیت کوین، مطمئن باشید خیلی از شرکتها که بعضیهایشان احتمالاً رقبای شما هستند، در حال حاضر از این امکان به نفع خودشان استفاده میکنند.
درباره این سایت