هر صاحب سوداگری آنلاین و وب مستری برادر دارد که ورودی گوگل زیادی داشته باشد.ورودی های گوگل با واژه ها کلیدی دلخواه که منجر به جذب مشتری و کلا درآمدزایی می شود.


اما وقتی این ورودی ها ، خرید نکنند، این افزایش بازدید وبلاگ به صورت رایگان چه فایده ای دارد؟ هوده آن این است که شما بدست ورودی های گوگل می توانید، رتبه فعلی خویش را در کلمات کلیدی به شکل چشم گیری افزایش دهید و نرخ کلیک خویش را به شکل کاملا طبیعی بالا ببرید. برای مثال اگر در ده صفحه اول گوگل نیستید، به صفحات نخست گوگل مسیر پیدا می کنید. اگر لینک های اخر صفحه نخست هستید، به لینک های نخست صفحه یک دسترسی پیدا می کنید. ولی این کار مستم مشاوره درباره واژه ها کلیدی انتخابی شما و صفحات شماست که تیم بازدید یار می تواند در این سوژه شما را مدد کند. توصیه می نماییم حتما ویدئوی ذیل رو ببینید:



حالا که ویدئو رو تماشا کردید(متن ویدئو هم در این لینک ببینید)، کمی تخصصی تر به جستار بپردازیم!


چند شرط اصلی هستی دارد تا این بازدید های گوگلی کارساز واقع شوند


1- شما باید بتونید این بازدید ها رو در گوگل سرچ کنسول خودتون ببینید که در بازدیدیار این رخداد می افته.ورودی گوگلی که گوگل، بازدید طبیعی حساب نکرده باشه، توی سرچ کنسول (Google Webmaster Tools یا Search Console) شما نمیفته.ولی توی امارگیر ها و گوگل آنالایتیکس شما ، یک بازدید ارگانیک محسوب میشه.

2- اصل رضایت کاربر حفظ بشه.ورودی گوگلی که کاربر بعد از ورود به صفحه شما، صرفا چند دقیقه در صفحه شما بمونه هیچ فایده ای نداره و گاها مضر هم هست.کاربر باید حتما روی لینک داخلی از اون صفحه کلیک کنه.خیلی ها به اشتباه فکر می کنند همینکه کاربر بلافاصله صفحه رو نبنده بسنده-بسندگی می کنه.در حالی که مهم تر از هر چیزی اینه که روی لینک درونی شما کلیک بشه.در واقعیت صفحه ای که کاربر از راه گوگل میشه، واپسین صفحه ای از سایت شما نباشه که کاربر باز می کنه

3- بازدید ها از IP های مختلف و همینطور سرویس دهنده های اینترنت گوناگون و دستگاه ها و مرورگر ها و صفحه نمایش ها و سیستم عامل های مختلف باشه و عمدتا از کشور همون وب سایت هدف باشه که تمام این خاصیت ها در بازدیدیار لحاظ شده.

4- صرفا به خرید ورودی گوگل و کلیک روی بک لینک ها و در کل افزایش بازدید سایت اکتفا نکنید.شما باید علاوه بر اینکه به محتوای صفحات سایتتون و خوشنودی کاربر اهمیت می دید، سایر فرایند های بهینه سازی رو هم همانند برندینگ یا لینک بیلدینگ دنبال کنید که تعلیم لینک بیلدینگ حرفه ای روز و Off Page SEO رو می تونید از راه این لینک پیگیری کنید.

5- ریشه-بن-بیخ مهم جداسازی صفحات به ازای هر کیورد رو باید رعایت کرده باشید.یعنی Landing Page های شما باید به درستی برپایی و جداسازی شده باشن.آموزش تفکیک صفحات به ازای هر کلمه کلیدی رو در این لینک ببینید.


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

اولیا و مربیان ارز دیجیتال امنیت گستران عالم Marquita ستاد بازسازی عتبات عالیات گنبد BTS MY LIFE پیام آشنا پاپ موزیک - دانلود آهنگ جدید آساک اد